Fredag!

Hallå! Jag är jätteglad! Idag har varit en dålig dag, bra dag, stressig dag, långtråkig dag och tillslut fredag! Nu är Alice och Adam påväg hit med smaskiga gossips som jag blev JÄTTENYFIKEN PÅ när hon introducerade i telefonen. Man blir så glad av dom.

Jag är väldigt glad ikväll att jag inte behöver rösta, för nu är jag helt galet kluven. Jag är Miljöpartist, och många delar Folkpartist. Men totally against både Moderaterna och Socialdemokraterna. Så det spelar alltså ingen roll, skulle jag röstat grönt så skulle jag främjat rött, och skulle jag röstat blått så ja, då skulle jag främjat blått. DAMN. Vafan ska jag göra om fyra år? Jag drar utomlands.
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0