Sortera sopor, inte människor

På vägen hem från Anna sprang jag förbi hos Oliver, jag skulle bara varit där i 10 minuter kanske, powertalk (haha.) Det slutade med att jag var där i flera timmar, jag kunde inte gå. Men sen skulle han ha kul ikväll såklart, som alla andra, så då fick jag helt enkelt pallra därifrån. Jag önskar att det inte hade varit fredag, för då kanske Sandra hade vågat komma hem, så att jag hade nån att prata med. Jag skulle behöva prata, nu när jag tänker på det.

Jag fick ett sms idag, från ''orakelboken''.
Det stog "Genom kockos-boll ätning kommer du bli frisk. Thailändska fastrar kan också funka."
Första tanken var, pappa. Sen insåg jag att stavningen inte riktigt höll, och pappa är lika noga med stavning och grammatik som jag. Så nu kan det vara vem som helst! Men som läser min blogg förstås.
Hmmm ...

Jag har förresten precis frågat riktiga Orakelboken ett par livsviktiga frågor.
Fick ganska intressanta svar. Som jag ändå aldrig kommer våga använda.
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0